WEDNESDAY MORNING.

Onsdagar. Jag har alltid gillat den dagen och gud vet varför. Denna onsdagen har solen lyst extra mycket att ännu mera snö försvunnit. Snart är all snö på taket utanför mitt fönster borta, så snart ska jag nog kunna sitta där igen! Ja, ibland sitter jag där och tänker på allt och ingenting. Det är bäst att sitta där på våren när blommorna slår ut och det börjar bli grönt på träden. Eller en varm sommarkväll och bara få andas in den friska luften och se solen gå ner i horisonten. Den lilla idén betyder faktiskt ganska mycket för mig. Jag behöver det titt som tätt. Samma gäller havet. Jag tror inte att jag skulle kunna bo inne i landet. Jag behöver ha havet vid mig för att kunna få ett lugn inombords. Men tillbaka till nuet.. denna onsdag kommer jag avsluta
med lite Lennon i LP-spelaren tillsammans med en kopp te.





Kommentarer
Postat av: CLIP

Onsdagar. Mmm, jag måste hålla med, gillar också dagen på något sätt!



Nejmen tack! Visst blev det fint:)

2010-03-17 @ 23:36:14
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0