il est le juste!

Idag är det 9 Månader sedan jag och min Andreas blev tillsammans. De har
varit de bästa nio månaderna i mitt liv! Jag tror verkligen inte att det finns nåon
som är lika fin som honom. Han är trevlig. Han är charmig och det bästa ljud jag
vet är när han skrattar. Varje gång jag ser honom skiner jag upp som en sol!

Och det roliga men ack lite generande är att jag har varit förtjust i honom enda sedan vi
var små! Jag har alltid kännt Andreas. Han har alltid varit en sådandär vän man alltid
kunnat lita på. Jag tror inte att jag skulle kunna leva utan honom. Andreas är min framtid.
Jag vill vara med honom rästen av mitt liv. Han var som den där sista pusselbiten.
 
Han gjorde mig hel. Och för varje dag som går älskar jag honom bara mer och mer. Det
är sant. Jag har aldrig kännt så här förut. Att man efter 9 månader är man fortfarande
lika kär i personen. Det måste väl tyda på att det är på riktigt?! För det är vad jag tror att
detta är. Det skall vara vi två. Han och jag.

Jag tror att det finns just en person för alla.
Och ibland kan det ta lite tid innan man finner den. Men ibland kan personen även 
befinna sig precis framför näsan på en. Det gjorde min. Han fanns framför mig hela tiden.
Jag har funnit min själsfrände. Det vet jag.


Jag älskar dig, Andreas.
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett stort grattis till er båda!!

Det är så kul att se att du har hittat någon du verkligen älskar!!

2009-06-06 @ 12:03:04
URL: http://shoutandtwist.blogg.se/
Postat av: lisa

fint



grattis!

2009-06-07 @ 01:12:33
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Erika

SWEET!

grattis :P

2009-06-07 @ 21:23:16
URL: http://densannasanningen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0