Enfin le week-end!

Helg var precis vad jag behövde nu! Fy vad mycket det är som pågår i skolan nu.
Arbete hit och föredrag dit. Men nu är det cirkus 3 veckor kvar innan freedom! Men
vägen dit har sina uppförsbackar. Så nu skall jag bara njuta utav helgen så mycket
som det går, kanske klämma in liiiite arbete mot slutet. Men annars som sagt bara
njuta så mycket som det går! Dra iväg en tur med mopeden. Träffa vänner. En käresta.
Läsa en trevlig bok, kanske baka något och absolut ut i det vackra vårvädret och fota!
Behöver ägna mig lite åt fritid och intressen nu. Det skadar väl inte?!
Nu ska jag gå och försöka mig på att vika svanar utav servetter tänkte jag!
Önska mig lycka till, säger jag då!
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Klara

Servettsvanar sounds looooooooooooooooovely

2009-05-15 @ 21:58:29
URL: http://klaraskollage.blogg.se/
Postat av: julia.

snyggt!

2009-05-25 @ 15:29:13
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0