WE CAN'T GO ON PRETENDING DAY BY DAY.

Det är nästan skamligt att jag inte skrivit på så länge. Men vi alla har ett annat liv utanför bloggens värld också som har varit fullspäckad det senaste, som är orsaken till detta dåliga skrivande. Under de senaste veckorna har jag fyllt år samt så håller vi på med Peter Pan uppsättningen till typ 8 eller halv 9 varenda kväll nu fram till torsdag för på fredagen har vi premiär och det ska bli så fabulous! Det senaste hinner man typ inget mer än att ha lektioner och träna på teatern och sedan hem och sova. Men det är faktiskt ändå värt det, för de människorna jag lärt känna och har så roligt med är fantastiska. Jag tar vara på varenda sekund! Inte nog med det så fyller min kära vän Erika 18 år idag. Har känt henne sen vi typ var 5 år och tiden bara rusar förbi. Nu skall jag bege mig mot skolan för om några timmar ska vi träna igen. Ska bara se så jag inte blivit insnöad.. 


Kommentarer
Postat av: Klara

Attans farao att du missade vårat födelsesaftdrickande idag Victoriaaaaa! Och du missade typ VÄRLDENS bästa mattelektion med gosgumman också!

2010-02-03 @ 15:17:46
URL: http://klaraskollage.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hej! är allt bra med dig?:)

2010-02-03 @ 17:33:24
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Du och ni var super coola! En as bra teater ni gjort i år!

2010-02-08 @ 09:42:37
URL: http://shoutandtwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0